اثرات ردپای بیگانه در هند

خودشناسی , خودشناسی , مقالات مقاله , مقالات مقاله , سخنانی زیبا از وین دایر , وین دایر , موفقیت , سخنان بزرگان , زنان مردان خائن را از روی قیافه تشخیص میدهند , زنان , مردان , مردان خائن , شخصیت شناسی ازروی موسیقی مورد علاقه , کوکاکولا , مقالات ,

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 269
بازدید کل : 13112
تعداد مطالب : 39
تعداد نظرات : 19
تعداد آنلاین : 1





RSS

مسیر موفقیت

شنبه 5 بهمن 1392

اثرات ردپای بیگانه در هند
در روستای کوچک (ناگری پیسکو) در هند ، که در نزدیکی شهر رانچی (جارخند) قرار دارد گروهی از زمین شناسان به رهبری (نیتیش پریادرشی) در این مکان به مطالعه رد پائی که بر روی صخره ای قرار دارند و نسبتاً بزرگ نیز می باشد ، پرداخته و مردم محلی این ردپا را به گونه ای به پادشاهان کهن مربوط می دانند.

اثرات ردپای بیگانه در هند !+ تصاویر

این ردپای بجا مانده شبیه به کف یک کفش صندل است که قدمت آن در این منطقه به هزاران سال قبل باز می گردد. اندازه این جفت رد پا 28 سانتیمتر بوده و اندازه عرض آنها به 13 سانتی متر می رسد. با توجه به اساطیر هند ، پادشاهان راما و لاکشمانا در این مکان برای مدتی در جستجو برای یافتن سیتا (همسر راما) اقامت داشته اند.

با توجه به مطالعات صورت گرفته توسط محققان این اثر بجامانده بر روی سنگ گرانیت قرار داشته و به احتمال زیاد در حالی که شکل سنگ به صورت جامد بوده است این ردپا بر روی آن قرار می گیرد.

اثرات ردپای بیگانه در هند !+ تصاویر

در برخی از سنگ های یافت شده تصاویری از اشیاء پرنده نیز به چشم می خورد. شاید دلیل هک کردن این اثار بر روی این سنگ ها این عامل بوده است که بیگانگان خواهان این موضوع بوده اند که به ساکنان کنونی زمین نشان دهند که پادشاهان باستان از طروق آسمانی و با بهره گیری از اجسام پرنده در این مکان حضور یافته اند.

اثرات ردپای بیگانه در هند !+ تصاویر

هنوز نیز قدمت دقیق این یافته به ثبت نرسیده است . و قضاوت در مورد زمان آن با توجه به شرایط آب هوایی موجود در این منطقه و همچنین تاثیرات شرایط جوی بر روی سنگ ها سخت بوده ولی با توجه به گمانه زنی های بسیار زیاد در مورد ماهیت این یافته ها معلوم شد که قدمت آنها باید به هزاران سال قبل باز گردد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:










نوشته شده توسط محمد در ساعت 20:45

سلام من محمد هستم. میخوام درباره آقای وین دایر و سخنرانیهاش مطالبی رو بذارم که حتما بدردتون میخوره.مقاله هم میخوام بذارم در موضوعات مختلف انشاءالله.
ایمیل مدیر :


کهن
[خالی
ساخت چت
شما
تغغیر فونت
تپش قلب من عشقم
عاشقی بد دردیه
کافه دلتنگی
تبلیغ گستر
وبلاگ تفریحی فردین شیردل ツ
مشاوره نصب و راه اندازي دوربين مدار بسته
نایسر دایسر پلاس
دانلود آهنگ های جدید
عاشقانه ها
موفقیت و معنویت
بیا تو بخند
پارس پا ( کسب درآمد از وبلاگ )
ردیاب جی پی اس ماشین
ارم زوتی z300
جلو پنجره زوتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مسیر موفقیت و آدرس vindayer.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






صفحه نخست | پست الکترونیک | آرشیو مطالب | لينك آر اس اس | عناوین مطالب وبلاگ | تم دیزاینر

.::